Evrim Akin - Nana - Bez Bebek | Bezbebek Dizisi Resimleri | Nana | Evrim Akın | Tan Sağtürk | Bezbebek |

Bez Bebek Dizisi Bez Bebek Resimleri Bez Bebek Oyuncuları Bez Bebek İzle Nana Hakan Resimleri bezbebek

Evrim Akin - Nana

Babasını 17 yaşında kaybeden oyuncu İzmir’de, Konak Belediye Tiyatrosu’nda kursiyer olarak başladı. Tiyatroyla o yıllarda tanışan Akın, daha sonra Müjdat Gezen Sanat Okulu'na girdi.ama oradan evrim akını kovdular. İlk filmi olan Eltiler'de Fitnat rolüyle dizi hayatına başladı. Daha sonra çeşitli dizilerde oynayan Evrim Akın, asıl ünü Avrupa Yakası adlı dizide buldu. Canlandırdığı Selin Yerebakan karakterinin kullandığı 'Ohaaa falan oldum yani', 'kal geldi yaa' gibi cümleler yaygın olarak kullanıldı.evrim akın işini seven biri ve yetenekli bir oyuncudur.ailesine çok düşkündür.şu anda evin erkeği o.kendisinden küçük olan kardeşini okutuyor.

3 Comments:

hilal akbaş said...

evrim abla ben hilal ne olur benim msn al ve bana ulaş ben sana ulaşamıyorum lütfennnnnnn seni çokkkkkkkkk mu çokkkkkkkkkk seviyorum

hilal akbaş said...

lütfennnnnnnnnnnnnnnnnn seni çokkkkkkkkk seven 13 yaşındaki sbs ye hazırlanan bir kız için

sıla said...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
 
Bez Bebek | Bezbebek Dizisi Resimleri | Nana | Evrim Akın | Tan Sağtürk | Bezbebek | Dizi İzle - Limon Ağacı - Asi Dizisi - Baba Kucağı - Baba Kucağı -